غروب اون روز پاییزی یادت میاد...

اومدی تو سرنوشتم بی بهونه پا گذاشتی/اما تا قایقی اومد از منو دلم گذشتی

غروب اون روز پاییزی یادت میاد...

اومدی تو سرنوشتم بی بهونه پا گذاشتی/اما تا قایقی اومد از منو دلم گذشتی

خداحافظ برای همیشه

 

خداحافظ همین حالا، همین حالا که من تنهام
خداحافظ به شرطی که بفهمی تر شده چشمام
خداحافظ کمی غمگین، به یاد اون همه تردید
به یاد آسمونی که منو از چشم تو میدید
اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت ساده اس
نه اینکه میشه باور کرد دوباره آخر جاده اس
خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رؤیا ها
بدونی بی تو و با تو، همینه رسم این دنیا
خداحافظ خداحافظ
همین حالا
خداحافظ

این وبلاگ برای همیشه تعطیل شد...

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ق.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

حامد دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ق.ظ

سلام
حیف نیست تعطیل بشه؟! این ردپاها مال اون سایست یا مال شما؟ نکنه قایقی دیدی؟!

سلام دوست عزیز. این رد پاها هم ماله منه هم ماله سایته. ممنون از محبتت. نه قایقی هم ندیدم...قایق مال اونیه که باعث بوجود اومدن این وبلاگ شد..بدرود.

نازخاتون دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.myNewLife.blogsky.com

چرا خداحافظی؟

سلام دوست عزیز. اگه وبلاگمو بیشتر بخونی میفهمی...

دل داده جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:04 ب.ظ http://radpaypassion.blogsky.com/

به نام خدا
سلام
خوبی ؟
خوشی ؟ سلامتی ؟
وااااا
یعنی چی انوقت خداحافظی یعنی چی ؟
نداشتیم دیگه !!!!
میگی به ما هم سر بزن بعد میایی میگی خداخافظ وتعطیل
نمیشه که ؟؟؟؟؟؟
من خوشحال شدم که دارم با یه دوست جدید اشنا میشم اونم از نوع مجازی اینجوری نمیشه که
تنها بذاری وبری
به من ربطی نداره
باید بیایی گفته باشم
خدانگهدارت

سلام دوست عزیز.ممنون از این همه محبتت. مسئله اومدن یا رفتن من نیست. مسئله مو ندگاری عشقه که تا ابد پابرجاست چه با من و تو ...چه بی من و تو.بدرود.

پیمان جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ق.ظ http://peyman59.blogsky.com

خدا حافظ
به جایی می روم اما نمی دانم کجا، این گونه آواره!
نمی دانم، ولی شاید برای من به این زودی شقایق ها نمی خندند
و هد هد بر نمی گردد

پرستو ها! شما بیهوده می خوانید
تلاش و جستجو تان را رواق خانه پاسخ نیست
خدارا دست بردارید ازین دیوار و سقف و پشت و پهلو ها
خدا حافظ گل لاله - خدا حافظ پرستو ها!
ء
زمین سخت آسمان دور و هوا تا عرش باروتی
نه زمزم بهر ما پاک است و نه گنگا به هندو ها
خدا حافظ گل لاله - خدا حافظ پرستو ها!
**********************

سلام
از اینکه به وبلاگ من سر زدید ممنونم. خیلی دیر با شما آشنا شدم. کاشکی فرصتی دست می داد تا باز هم می توانستیم از نوشته های زیبای شما بهره مند شویم.
برای شما دوست عزیز آرزوی موفقیت می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد